Przypominamy, że dnia 25 maja o godz. 14:00 upływa termin zgłaszania sekcji biorących udział w Gminnych Zawodach MDP.
Zgłoszenia należy dokonać na kartach zawierających imienny wykaz oraz daty urodzenia zawodników wchodzących w skład poszczególnych sekcji oraz zgody rodziców. na udział w zawodach i przetwarzanie danych osobowych. W dniu zawodów zgłoszenia nie będą przyjmowane.
Zgodnie z przyjętym regulaminem, każda OSP może zgłosić jedną drużyną chłopięcą i jedną dziewczęcą. Dopuszczalne są sekcje mieszane (składające się z dziewcząt i chłopców) które będą klasyfikowane razem z sekcjami chłopców. Do udziału w zawodach dopuszcza się młodzież urodzoną w roku 2007 i młodszą.
Zawody MDP rozpoczynają się w sobotę, 27 maja o godz. 10:00. w Mazurach. Zbiórka i odprawa opiekunów o godz. 9:45.
Drużyny będą startowały zgodnie z pełnym regulaminem zawodów MDP, w sposób analogiczny jak w ubiegłym roku. Przed rozpoczęciem ćwiczenia bojowego, dowódca melduje sędziemu gotowość do udziału w zawodach, następnie sędzia daje rozkaz „zaczynać”, po którym dowódca wydaje komendy: „w prawo zwrot, do ataku” i sygnał startu za pomocą gwizdka. Obowiązuje ubranie zakrywające nogi i ręce (długie rękawy i długie spodnie), pasy i hełmy MDP.
Kolejność startowa zostanie ustalona w dniu 26 maja br. w drodze losowania na podstawie wcześniej dostarczonych zgłoszeń.
Formularze zgłoszeń:
Zgłoszenie drużyny (kliknij aby pobrać)
Zgoda rodzica + RODO (kliknij aby pobrać)
Z poważaniem
/-/ Wojciech Krawczyk
Wiceprezes Zarządu Oddziału Gminnego
ZOSP RP w Ostrowie Wielkopolskim