Informujemy, że w dniu 27 maja 2025r. (wtorek) o godz. 18:00 w remizie OSP Wysocko Wielkie odbędzie się spotkanie dot. organizacji biwaku MDP.
Na spotkanie należy dostarczyć:
1) karty zgłoszenia uczestników obozu MDP wraz z wypełnionym harmonogramem pełnienia dyżurów przez opiekunów
2) karty ze zgodami rodziców na udział dzieci w biwaku i przetwarzanie danych osobowych
3) wpisowe za wszystkich zadeklarowanych uczestników
W trakcie spotkania zostaną omówione kwestie organizacyjne, a także harmonogram zajęć i przydział jednostek OSP do pomocy w ich prowadzeniu.
Wzory dokumentów zgłoszeniowych zostały wysłane w poprzedniej wiadomości. Do pobrania są także poniżej. Wskazany termin dostarczenia kart jest ostateczny. W przypadku niedostarczenia kompletu dokumentów, przyznane miejsca będą przydzielone na rzecz innych jednostek. Bardzo proszę o dyscyplinę i obecność przedstawiciela każdej jednostki, z której młodzież została zgłoszona do udziału w biwaku.
Z poważaniem
/-/ Wojciech Krawczyk
Wiceprezes Zarządu Oddziału Gminnego
ZOSP RP w Ostrowie Wielkopolskim
Do pobrania:
Zgłoszenie jednostki i deklaracja opiekunów
Zgoda rodzica + RODO