Prezydium Zarządu Oddziału Gminnego ZOSP RP w Ostrowie Wielkopolskim informuje, że do obsługi Walnych Zebrań Sprawozdawczych w jednostkach OSP zostały wyznaczone następujące osoby:

*) jednostki OSP które w trakcie Walnego Zebrania będą dokonywały zmiany w składzie Zarządu.

Prezydium Zarządu Oddziału Gminnego ZOSP RP w Ostrowie Wielkopolskim w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie zmianę osób obsługujących poszczególne Walne Zebrania.

Poniżej udostępniamy także elektroniczną wersję formularzy obowiązujących w tegorocznej kampanii sprawozdawczej:

Wersje edytowane (doc, docx):
01 Protokół Walnego Zebrania
02 Plan działalności
03 Sprawozdanie finansowe
04 Plan finansowy
05 Sprawozdanie z działalności Zarządu
06 Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej
07 Raport naczelnika
08 Protokół Komisji Mandatowej
09 Protokół Komisji Uchwał i Wniosków
10 Uchwała w sprawie działalności organizacyjno-programowej
11 Raport OSP
12 Lista obecności członków
13 Lista obecności zaproszonych gości

Wersje PDF:
01 Protokół Walnego Zebrania
02 Plan działalności
03 Sprawozdanie finansowe
04 Plan finansowy
05 Sprawozdanie z działalności Zarządu
06 Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej
07 Raport naczelnika
08 Protokół Komisji Mandatowej
09 Protokół Komisji Uchwał i Wniosków
10 Uchwała w sprawie działalności organizacyjno-programowej
11 Raport OSP
12 Lista obecności członków
13 Lista obecności zaproszonych gości

Plik ZIP:
Wszystkie druki (spakowane)

Jednocześnie przypominamy, że niezależnie od daty planowanego Walnego Zebrania, nieprzekraczalny termin dostarczenia do Urzędu Gminy Raportu OSP oraz Raportu naczelnika to 15 stycznia 2025r.

 Z poważaniem

/-/ Wojciech Krawczyk
Wiceprezes Zarządu Oddziału Gminnego
ZOSP RP w Ostrowie Wielkopolskim

Kategorie: Komunikaty